Translate

dijous

ELS JOVES I "FACEBOOK", Un matrimoni de conveniència?

La meitat dels joves renunciaria al seu olfacte que a Facebook


Un estudi americà demostra que als joves els preocupa més les sevas "conexions virtuals" que les sevas "experiéncies".
Concretament el 53% dels enquestats, preferiria perdre algun dels seus sentits, com ara l'olfacte, abans de renunciar a navegar per aquesta xarxa social. Aixi ho revela l'estudi elaborat per la compañia McCann Worldgroup a partir d'una enquesta formulada a 7000 usuaris amb edats compresas entre els 16 i els 22 anys i residents a paisos com ara España, Gran Bretaña, Estats Units, Brasil, India i la China. La conclusió del informe es clara i inequivoca. La majoria d'aquests internautas, se sentirien aïllats sense la tecnologia.

 En opinió de la directora de la agència especialitzada que s'ha encarregat de elaborar aquesta investigació, Laura Simpson, precisament aquests element, la tecnologia, és "un gran element unificador mundial", la pega que compacta les generacions i que els dona energia i motivació. I es que, segons ens explica, els nois perceben que la web els vincula a "un coneixement infinit", a "amics", i a "oportunitats de entreteniment", afageix la experta.
Per aquesta raó, als analistas no els sorprèn que per aquests joves sigui més important "la conexió" que les "experiències". Es evident que els integrants d'aquests colectiu mantenen un tipus d'amistat diferent del que practicavan els seus pares. Xarxas socials com Facebook, Twitter, Tuenti i altres són el motor incentivador que fan que practicament un de cada dos participants en aquests treball, (47%) vulgui que els altres usuaris el recordin pels seus contactes. Aquesta enquesta mundial, presenta als joves actuals com "una generació estratégica", que manipula diferents identitats, evalua la funcionalitat de les relacions que estableix digitalment i es desfà de les que no els interesa.


--> -->